Siirry sisältöön

Marraskuun merkkituote: Tuoksuttomat tuotteet

Tuoksuyliherkkyys on yksi voimakkaimmin yleistyviä herkkyyksiä pohjoismaissa. Monilla tuoksuttomilla kosmetiikkatuotteilla sekä puhdistus- ja siivousaineilla on allergiatunnuksen lisäksi myös Joutsenmerkki.

Lokakuun merkkituote: Lidlin uusi Sensitive-tuotesarja

Lidlin uusi Sensitive-tuotesarja sisältää allergisille ja herkkäihoisille suunnattuja kosmetiikkatuotteita ja pesuaineita. Sensitive-tuotteet ovat hellävaraisia niin iholle kuin ympäristöllekin. Kaikille Sensitive-tuotesarjan tuotteille on myönnetty Doussy Sensitive -huuhteluainetta lukuun ottamatta Joutsenmerkki.

Edelläkävijät erottuvat – Scandic-hotellit

Scandic-hotelliketju on vastuullisuuden edelläkävijä. Scandicille ympäristöystävällisesti toimiminen on kilpailuvaltti: ”Vaikka hotellin pitäminen onkin bisnestä, ei ympäristön suojelu ole bisneksestä pois vaan päinvastoin.”

Syyskuun merkkituote: Libero Touch -vaipat

Uudet, entistä pehmeämmät ja laadukkaammat Libero Touch -vaipat ovat nyt kaupoissa. Libero Touch -vaipat ovat hyvä valinta myös ympäristön kannalta – niille on myönnetty Joutsenmerkki.

Kassillinen Joutsenmerkittyjä tuotteita itselle tai lahjaksi

Lomalla rentoudutaan mökillä, käydään moikkaamassa sukulaisia ja ystäviä sekä kotoillaan. Joutsenmerkki keräsi muistilistan Joutsenmerkityistä tuotteista, jotka voi pakata kassiin ja ottaa omaan käyttöön tai antaa lahjaksi. Kesäkassin saaja ja ympäristö kiittävät!

Kesäkuun merkkituote: Dantoyn lelut

Kesäleikeissä vesi-, hiekkalaatikko- ja muut ulkolelut innostavat lapsia. Dantoyn Joutsenmerkityt lelut ovat kestäviä ja ympäristöystävällisiä.

Vahva brändi auttaa menestymään

Rakentamisen hiipuessa myös tulisijamarkkinoilla on ollut hiljaista. Monen alalla toimivan yrityksen liikevaihto on ollut laskussa. Onneksi markkinoilta löytyy päinvastaisiakin poikkeuksia, esimerkiksi Contura. Menestyksen taustalla on vahva brändi – tai itse asiassa useampikin vahva brändi.

Lisää osaamista ravintolan johtamiseen

Mikkelin ammattikorkeakoulun kampusalueella ruokitaan päivittäin 1 000-1 500 henkilöä. Monesta muusta opinahjosta poiketen ravintolatoimintaa ei ole ulkoistettu, vaan ammattikorkeakoulu pyörittää ravintoloita itse. Vielä poikkeuksellisempaa on, että kampusalueen ravintoloilla on Joutsenmerkki.