Siirry sisältöön

Ajankohtaista

Vahva brändi auttaa menestymään

Rakentamisen hiipuessa myös tulisijamarkkinoilla on ollut hiljaista. Monen alalla toimivan yrityksen liikevaihto on ollut laskussa. Onneksi markkinoilta löytyy päinvastaisiakin poikkeuksia, esimerkiksi Contura. Menestyksen taustalla on vahva brändi – tai itse asiassa useampikin vahva brändi.

Joutsenmerkki tulossa osakerahastoihin

Pohjoismainen ympäristömerkki eli Joutsenmerkki alkaa laatia kriteereitä osakerahastoille. Keski-Euroopassa toimii jo useita rahastojen ympäristömerkintäjärjestelmiä, mutta tällainen puuttuu vielä Pohjoismaista.

Lomasuunnittelua huvi ja ympäristö mielessä

Nyt on taas se aika vuodesta, jolloin on ihana unelmoida ja pähkäillä edessä olevaa kesälomaa. Voisiko suunnittelussa ja toteutuksessa ottaa huomioon niin huvin kuin ympäristöystävällisyydenkin?

Lisää osaamista ravintolan johtamiseen

Mikkelin ammattikorkeakoulun kampusalueella ruokitaan päivittäin 1 000-1 500 henkilöä. Monesta muusta opinahjosta poiketen ravintolatoimintaa ei ole ulkoistettu, vaan ammattikorkeakoulu pyörittää ravintoloita itse. Vielä poikkeuksellisempaa on, että kampusalueen ravintoloilla on Joutsenmerkki.

Joutsenmerkityt vinkit kevätsiivoukseen

Kevätaurinko paistaa sisälle ja kaikki paikat näyttävät kaipaavan putsausta ja puunausta. Jos ja kun auringonpaiste innostaa kevätsiivoukseen, muistathan käyttää ympäristömerkittyjä pesuaineita.

Tykkäätkö sää?

Mikä tekee Joutsenmerkistä niin pidetyn? Huippuhyvät ympäristömerkityt tuotteet tietysti!

Joutsenmerkki on Suomen tunnetuin ja pidetyin ympäristömerkki

Joutsenmerkki on ylivoimainen, kun suomalaisilta kuluttajilta kysyttiin mitä ympäristömerkkejä he tietävät. Haastatelluista 54 % mainitsi Joutsenmerkin ensimmäisenä mieleen tulevana ympäristömerkkinä. Joutsenmerkki on myös pidetyin ympäristömerkki.