Merkin käyttö

Kun tuote tai palvelu saa Joutsenmerkin, yrityksen kannattaa käyttää sitä monipuolisesti markkinoinnissa, viestinnässä ja myynnissä.

Hyödynnä Joutsenmerkkiä

  • nettisivuilla, painetuissa materiaaleissa, bannereissa
  • sosiaalisessa mediassa
  • messuosastoilla
  • tarjouksissa
  • mainoslauseissa ja -puheissa
  • tuotteessa ja sen pakkauksessa
  • tuotteen esillepanossa

 Joutsenmerkki tarjoaa yrityksille

  • näkyvyyttä nettisivujen Kuukauden tuote -osiossa, Luvanhaltijat esittelyssä -osiossa, uutisissa ja Joutsen-blogissa
  • näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa: Facebook, Twitter, Youtube, LinkedIn ja Instagram
  • yhteisiä kampanjoita: vuonna 2016 teimme digikampanjan teemalla Pelasta maailmaa vähän joka päivä
  • apua viestintään, muun muassa some-päivitysten ideointia, tiedotteiden tekemistä
  • puhujia ja materiaaleja tilaisuuksiin ja koulutuksiin
  • henkilökunnan, myyjien ja jälleenmyyjien koulutusta
  • messuyhteistyötä
  • ilmaisen jäsenyyden Hankintaverkostossa
  • uutiskirjeen
  • sertifikaatin yrityksen toimitilan seinälle
  • Joutsenmerkki-lipun yrityksen lipputankoon

Joutsenmerkki kampanjoi säännöllisesti yhdessä luvanhaltijoiden kanssa. Katso videolta kooste vuoden 2015 yhteiskampanjan tilaisuudesta 1.-3.10 Sanomatalon Mediatorilta.