Merkin käyttö

Kun tuote tai palvelu saa Joutsenmerkin, yrityksen kannattaa käyttää sitä monipuolisesti markkinoinnissa, viestinnässä ja myynnissä.

Hyödynnä Joutsenmerkkiä

  • Nettisivuilla, painetuissa materiaaleissa, bannereissa
  • Sosiaalisessa mediassa
  • Messuosastoilla
  • Tarjouksissa
  • Mainoslauseissa ja -puheissa
  • Tuotteessa ja sen pakkauksessa
  • Tuotteen esillepanossa

Joutsenmerkki tarjoaa yrityksille

  • Näkyvyyttä nettisivuilla
  • Näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa: Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn ja Instagram
  • Yhteisiä kampanjoita: esimerkiksi vuonna 2019 teimme 30-vuotiskampanjan Radio Novalla, vuonna 2020 teimme yhteistyötä Satokausikalenterin kanssa ja vuonna 2021 somekampanjamme keulakuvana toimi Jasper Pääkkönen.
  • Apua viestintään, muun muassa some-päivitysten ideointia, tiedotteiden tekemistä
  • Puhujia ja materiaaleja tilaisuuksiin ja koulutuksiin
  • Henkilökunnan, myyjien ja jälleenmyyjien koulutusta
  • Messuyhteistyötä
  • Uutiskirjeen
  • Sertifikaatin yrityksen toimitilan seinälle
  • Joutsenmerkki-lipun yrityksen lipputankoon

Tukea ja inspiraatiota merkin asianmukaiseen hyödyntämiseen löydät Joutsenmerkin markkinointiohjeista.

Katso videolta kooste 30-vuotisjuhlavuoden juhlaseminaarista 2019: