
Mistä sisältöä markkinointiin?
Markkinointi ja myynti ovat muuttumassa kovaa vauhtia. Alan jargonilla sanottuna, markkinointi on siirtymässä outboundista inboundiin. Päivän sana on sisältömarkkinointi. Mutta mistä sitä hyvää sisältöä saa?
Markkinointi ja myynti ovat muuttumassa kovaa vauhtia. Alan jargonilla sanottuna, markkinointi on siirtymässä outboundista inboundiin. Päivän sana on sisältömarkkinointi. Mutta mistä sitä hyvää sisältöä saa?
Joutsenmerkin asiantuntija Sami Karelahti matkustaa koiran kanssa ja yöpyy mielellään Scandic-hotelleissa, joihin koirat ja muut lemmikkieläimet ovat tervetulleita.
Nyt on taas se aika vuodesta, jolloin on ihana unelmoida ja pähkäillä edessä olevaa kesälomaa. Voisiko suunnittelussa ja toteutuksessa ottaa huomioon niin huvin kuin ympäristöystävällisyydenkin?
Mikä tekee Joutsenmerkistä niin pidetyn? Huippuhyvät ympäristömerkityt tuotteet tietysti!
Millaisia hankintoja vastuulliset yritykset tekevät? Ympäristömerkittyjä. Tämä kävi ilmi, kun Ympäristömerkinnän hankintaverkosto kokoontui keskustelemaan siivouspalveluista ja puhdistusaineista.
Kemikaaleja on kaikkialla ja altistumme niille jatkuvasti enemmän ja enemmän. Jatkuvan altistuksen myötä ympäristö- ja terveysriskit kasvavat. Joutsenmerkin asiantuntija Terhi Uusitalo vinkkaa, miten vähentää kemikaalialtistusta.