
Merkki paremmasta – Gasumin biokaasu on Joutsenmerkittyä energiaa
Oletko koskaan miettinyt millä energialla aamukahvisi, makeishyllyn herkut tai kesän grillieväät valmistuvat?
Oletko koskaan miettinyt millä energialla aamukahvisi, makeishyllyn herkut tai kesän grillieväät valmistuvat?
Moni siivouspalvelu mainostaa käyttävänsä Joutsenmerkittyjä puhdistusaineita. Hienoa, näin vähennetään ympäristövaikutuksia! Vaikka aineet ovat Joutsenmerkittyjä, niin harva siivouspalvelu kuitenkaan on Joutsenmerkitty. Eikö kannattaisi?
KiiltoCleanin tuotekehityskemisti Tomi Peltonen pohtii blogikirjoituksessaan, mitä hajusteettomalta tuotteelta odotetaan? Saisiko tuotteessa olla minkäänlaista hajua vai oletetaanko, että hajusteeton tuote on myös hajuton tuote?
Markkinoinnissa näkee usein että mutkia oiotaan hyvillä tarinoilla ja kauniilla kuvilla, valitettavasti myös ympäristöasioissa. Ole tarkkana, äläkä hairahdu viherpesun ansaan.
Tiedätkö mitä asiakkaasi haluavat? Tai mitä mahdolliset uudet asiakkaasi arvostavat? Suurin osa yrityksistä tietää. Mutta aina välillä asiakkailta löytyy ajatuksia, joita ei ole sanottu ääneen. Niihin kannattaa tarttua.
Myynnissä luottamus merkitsee paljon. Luottamusta voi rakentaa monella tavalla. Yksi hyvä keino luottamuksen kasvattamiseksi on kolmannen osapuolen sertifiointi.
Kiinnostaako hotellisi energiankulutus? Aika montaa hotellin johtajaa kiinnostaa. Yhtä moni haluaa hakea kustannussäästöjä vähentämällä kulutusta. Joutsenmerkki auttaa vähentämään energian kulutusta ja saamaan siitä muutakin hyötyä kuin kustannussäästöjä.
Jos jokin Suomessa on osattu jo pitkään, niin se on kalliin talon rakentaminen. Kalliin talon rakentamisen ohje on hyvin yksinkertainen: yritä rakentaa mahdollisimman halvalla.
Kuvittele hetki, mitä tapahtuu kun tietokoneesi kaatuu kesken työpäivän. Työ seisahtuu täydellisesti – mikä hätäännys! Paperittomassa toimistossa ei ole edes papereita pyöriteltäväksi siksi aikaa, kun IT-tuki hoitaa tilannetta kuntoon. Kerrankin ehdit rauhassa lukea kokonaisen blogitekstin.
Haluaisitko tehdä markkinointikampanjan, mutta budjetissasi ei ole liikkumavaraa? Haluaisitko tavoittaa sosiaalisen median kautta uusia asiakkaita, mutta sinulla ei ole uutta sisältöä? Haluaisitko saada tuotteesi paremmin esille kaupan hyllyssä, mutta et halua maksaa hyllypäädyistä? Hyvin tyypillisiä ongelmia joihin on olemassa ratkaisu.