Siirry sisältöön

Ajankohtaista

Mistä sisältöä markkinointiin?

Markkinointi ja myynti ovat muuttumassa kovaa vauhtia. Alan jargonilla sanottuna, markkinointi on siirtymässä outboundista inboundiin. Päivän sana on sisältömarkkinointi. Mutta mistä sitä hyvää sisältöä saa?

Lisää ympäristöystävällistä ja terveellistä rakentamista

Kaikki varmasti tunnistavat Joutsenmerkin vessapapereista ja puhdistusaineista. Mutta kuinka moni meistä on nähnyt Joutsenmerkityn talon? Niinpä, ei juuri kukaan. Joutsenmerkki haluaa muuttaa tilanteen ja edistää ympäristöystävällistä sekä terveellistä rakentamista. Tervetuloa tilaisuuteemme 19.8. kuulemaan lisää.

Kassillinen Joutsenmerkittyjä tuotteita itselle tai lahjaksi

Lomalla rentoudutaan mökillä, käydään moikkaamassa sukulaisia ja ystäviä sekä kotoillaan. Joutsenmerkki keräsi muistilistan Joutsenmerkityistä tuotteista, jotka voi pakata kassiin ja ottaa omaan käyttöön tai antaa lahjaksi. Kesäkassin saaja ja ympäristö kiittävät!

Katso tallenne webinaarista: vastuullisuus HoReCa-alalla

Joutsenmerkki piti yhdessä Reilun kaupan, Pro Luomun ja Portaat luomuun -ohjelman kanssa webinaarin teemalla vastuullisuus HoReCa-alalla. Katso mitä hyötyä ravintola, hotelli, kongressikeskus tai catering-palvelu voivat saada vastuullisesta toiminnasta.

Kaikille Scandicin hotelleille Joutsenmerkki

Kesämatkailijan on nyt helppo tehdä ympäristöystävällinen valinta. Scandicin kaikki hotellit Suomessa ovat saaneet tai saamassa pohjoismaisen ympäristömerkin eli Joutsenmerkin.

Kesäkuun merkkituote: Dantoyn lelut

Kesäleikeissä vesi-, hiekkalaatikko- ja muut ulkolelut innostavat lapsia. Dantoyn Joutsenmerkityt lelut ovat kestäviä ja ympäristöystävällisiä.

Suomeen suunnitteilla Joutsenmerkitty päiväkoti

Ruotsissa on jo useita omakoti- ja kerrostaloja sekä muutama päiväkoti, joilla on Joutsenmerkki. Suomessa on nyt rakenteilla ensimmäinen Joutsenmerkitty kerrostalo Järvenpäähän. Turun ammattikorkeakoulu koordinoi hanketta, jonka tavoitteena on saada ensimmäinen Joutsenmerkitty päiväkoti Suomeen.